Google Ads.

Er en platform til onlineannoncering, der giver virksomheder mulighed for at oprette og administrere annoncer på Google-ejendomme, herunder Google Søgning, YouTube og andre websteder på tværs af nettet. Annoncer er målrettet mod brugere baseret på deres søgeforespørgsler og placering. Du betaler, når brugere klikker på din annoncer. Google Ads tilbyder også værktøjer til at hjælpe din virksomheder med at optimere dine kampagner og måle disse resultater.

Google Analytic

Er et gratis webanalysetjeneste, der tilbydes af Google, der sporer og rapporterer trafik på webstedet. Det giver os mulighed for at spore forskellige typer brugerinteraktioner på dit websted, herunder sidevisninger, tid brugt på webstedet og kilder til trafik. Med Google Analytics kan du vi også spore konverteringer, oprette tilpassede rapporter og sætte mål for at måle effektiviteten af ​​dit websted.

Google Tag Manager

Dette er et gratis værktøj fra Google, der giver os mulighed for hurtigt og nemt at opdatere tags og kodestykker på din hjemmeside. Værktøjet er designet til at gøre det nemmere at administrere tags, herunder dem der bruges til websiteanalyse, marketingoptimering og remarketing. Det giver også os mulighed for at oprette og opdatere tags uden at skulle kontakte webmasteren.

Looker Studio

Er et onlineværktøj til at konvertere data til tilpassede informative rapporter og dashboards.

Konverteringsoptimeringer

Din landingsside er det første indtryk, som en potentiel kunde får. Sørg for, at det er læsevenligt, overskueligt og indeholder de nødvendige oplysninger. Hvis du vil konvertere flere kunder, skal du skabe mere kontekstuelle annoncer, der er målrettet mod din målgruppe.

Beregningsformular

En beregningsformular på en hjemmeside kan være et kraftfuldt værktøj til at hjælpe dine kunder med at træffe informerede beslutninger. Med en beregningsformular kan dine kunder indtaste fakta omkring deres bestemte situation og derefter modtage et resultat baseret på de data, de har indtastet. Dette resultat kan give dem et mere præcist billede af, hvad deres endelige omkostninger eller muligheder kan være, hvilket gør det nemmere for dem at træffe informerede beslutninger.

Book et online møde

Har du nogle spørgsmål?